Levering en retourneren

Artikel 1.

Levering 1.1. Levertijden: Wij verbinden ons ertoe uw bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. We stellen alles in het werk om snel te leveren, over het algemeen binnen 3 tot 7 werkdagen na bevestiging van je bestelling. Afhankelijk van het tijdstip waarop de bestelling wordt geplaatst en het bezorggebied, kan de levertijd korter zijn.

Houd er rekening mee dat levertijden kunnen variëren afhankelijk van de bestemming, logistieke beperkingen en externe omstandigheden waarop wij geen invloed hebben. 1.2 Leveringszones: Wij leveren onze producten in verschillende landen. De Europese zone is gedekt.

Landen buiten de Europese zone worden van geval tot geval behandeld, afhankelijk van de verzendbeperkingen en de kosten die aan deze zendingen verbonden zijn.

Artikel 2.

Leveringstracering 2.1. Verzendbevestiging: Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een trackingnummer.

Hiermee kuntu uw pakket volgen totdat het bij u wordt afgeleverd. 2.2. Verantwoordelijkheid voor levering: Wij verbinden ons ertoe om uw bestelling te verzenden.Verantwoordelijkheid voor levering: Wij zorgen ervoor dat uw bestellingen correct worden geleverd. In het geval van verlies, diefstal of schade veroorzaakt door de vervoerder, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we de nodige stappen kunnen ondernemen om de situatie op te lossen.

Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor vertragingen in de levering als gevolg van onvoorziene omstandigheden die buiten onze macht liggen.

Artikel 3.

Verzendkosten 3.1 Berekening van verzendkosten: Verzendkosten worden berekend aan de hand van verschillende factoren, zoals de afleverbestemming, het gewicht van het pakket en de gekozen afleveropties. Wij streven ernaar de verzendkosten redelijk en concurrerend te houden om u de best mogelijke service te kunnen bieden. De verzendkosten worden duidelijk aangegeven tijdens het afrekenen.

Belastingen en douanerechten zijn per geval de verantwoordelijkheid van de klant. 3.2. Extra verzendkosten: In bepaalde gevallen zijn extra verzendkosten nodig.€€ Extra verzendkosten: In bepaalde gevallen, wanneer de verzendkosten hoger zijn dan 3 voor Frankrijk en hoger dan 8 voor alle andere landen, of het totale bedrag van de bestelling op onze site overschrijden, behouden wij ons het recht voor om de klant te vragen de extra verzendkosten te betalen. Deze beslissing wordt per geval genomen, rekening houdend met de werkelijke verzendkosten en de specifieke bestemming.

3.3. Kennisgeving van extra verzendkosten: Als er extra verzendkosten van toepassing zijn op uw bestelling, zullen wij u zo snel mogelijk informeren. Je hebt dan de keuze om de extra kosten te accepteren of je bestelling te annuleren. We werken nauw samen met onze klanten om op maat gemaakte en eerlijke oplossingen te vinden, en we zetten ons in om transparante informatie over verzendkosten te verstrekken en om duidelijk en nauwkeurig met je te communiceren over eventuele kosten die van toepassing zijn op je bestelling. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven er altijd naar om een betrouwbare en betaalbare bezorgservice te bieden.

3.4 Oorspronkelijke verzendkosten: Houd er rekening mee dat je oorspronkelijke verzendkosten niet worden gerestitueerd.

3.5 In het geval dat je bestelling wordt teruggestuurd naar ons psoteal adres om een van de volgende redenen, worden de verzendkosten (indien van toepassing) niet vergoed: - geen toegang of adressering - geadresseerde onbekend op adres - envelop geweigerd door geadresseerde - envelop aangemeld en niet opgeëist.

Retourneren 4.1. Retourbeleid : Uw tevredenheid is erg belangrijk voor ons. Als u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van de producten contact met ons op om een retourautorisatie te verkrijgen. Retourzendingen worden geaccepteerd om de volgende redenen: producten beschadigd tijdens de levering, bestelfouten van onze kant of producten met gebreken.
Retourzendingen om andere dan de hierboven vermelde redenen moeten vooraf door ons worden goedgekeurd.

4.2. RetourvoorwaardenRetourvoorwaarden : Geretourneerde artikelen moeten in originele staat, ongebruikt en onbeschadigd zijn en vergezeld gaan van alle accessoires en de originele verpakking.

Artikelen die onvolledig of beschadigd worden geretourneerd, worden niet vergoed. 4.3. Procedure voor retourneren : Als u een artikel wilt retourneren, neem dan contact met ons op voor specifieke retourinstructies voor uw situatie. De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor rekening van de klant, behalve in het geval van een fout van onze kant of bij defecte producten.

4.4. Terugbetalingen : Restituties worden uitgevoerd binnen 14 dagen na ontvangst van geretourneerde artikelen die voldoen aan onze voorwaarden. Terugbetalingen worden gedaan op basis van de betalingsmethode die is gebruikt toen de bestelling werd geplaatst.

4.5 : Ruilen en retourneren : Ruilen in de vorm van een online shoptegoed : Retourzendingen die meer dan 30 dagen na de verzenddatum van de bestelling worden gedaan, kunnen in aanmerking komen voor een ruiling in de vorm van een online shoptegoed.

Dit tegoed kan worden gebruikt voor toekomstige aankopen op onze site. 4.6: Beperking op retourzendingen: Wij accepteren geen retourzendingen of ruilingen voor bestellingen die meer dan 90 dagen na de verzenddatum zijn gedaan. Het is daarom belangrijk dat je snel contact met ons opneemt als je een artikel wilt retourneren.

4.7 Geweigerde retourzendingen:
  • Gepersonaliseerde tatoeages kunnen niet worden geretourneerd. Dit geldt ook voor professionele bestellingen.

Als je een retourzending wilt doen, volg dan de instructies hieronder in het gedeelte "Hoe retourneer ik" en stuur ons een foto van het product of de producten.Hoe retourneer ik? Het is heel eenvoudig! Stuur ons een e-mail naar hello@the-flash-tattoo.com met de volgende informatie:

  • Je naam en adres
  • Je bestelnummer
  • De producten en hoeveelheid die je wilt retourneren
  • De reden waarom u het product wilt retourneren

Ons team zal je bestelling bekijken en de volgende stappen met je bespreken.

We raden je aan om ons retourbeleid zorgvuldig door te lezen voordat je je bestelling plaatst. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven ernaar om retourzendingen eerlijk en efficiënt af te handelen. Als je vragen of opmerkingen hebt over ons retourbeleid, neem dan contact met ons op en onze klantenservice helpt je graag verder.

5. Geschatte levertijden

Levertijden variëren afhankelijk van het land van bestemming. Als algemene regel geldt dat leveringen naar schatting tussen de 3 en 20 werkdagen duren:

  • Frankrijk: 3 tot 7 werkdagen.
  • Europa: 5 tot 12 werkdagen.
  • Internationaal: 8 tot 20 werkdagen.
    
    De schattingen op de site kunnen in geen geval als definitief worden beschouwd; ze geven een schatting zonder enige zekerheid.

5.1 Leveringstermijnen

Wij streven ernaar de geschatte levertijden na te leven. Er kunnen zich echter vertragingen voordoen waarover wij geen controle hebben, in het bijzonder in het geval van :

  • Logistieke of douaneproblemen.
  • Weersgerelateerde verstoringen.
  • Stakingen of andere industriële acties die van invloed zijn op de postdiensten.
  • Nationale feestdagen of drukke periodes.
  • Vakantieperiodes
  • En andere redenen waarvan wij niet op de hoogte zijn.

5.2 Restitutiebeleid

In het geval dat het pakket niet wordt ontvangen, komt restitutie alleen in aanmerking na een periode van 45 dagen vanaf de verzenddatum. Deze periode houdt rekening met eventuele uitzonderlijke vertragingen. Wanneer een pakket door het volgsysteem wordt aangegeven als "afgeleverd", kan het niet worden terugbetaald. De klant moet een claim indienen en ons een bewijs van de claim van het postkantoor geven om in aanmerking te komen voor restitutie.

5.3 Claimprocedure

Als je pakket niet binnen de aangegeven termijn is bezorgd, volg dan de onderstaande procedure:

  • Neem contact op met onze klantenservice met uw bestelnummer.
  • Geef alle relevante informatie over de niet-ontvangst van het pakket.
  • Wij zullen navraag doen bij de vervoerder om uw pakket te lokaliseren.

Als het pakket na 45 dagen nog steeds niet is afgeleverd, wordt het volledige bedrag terugbetaald of wordt er een nieuwe zending aangeboden, afhankelijk van je voorkeur.

5.4 Uitsluitingen van aansprakelijkheid

We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen in de levering die worden veroorzaakt door gebeurtenissen buiten onze controle, zoals hierboven vermeld. Desalniettemin doen wij ons uiterste best om eventuele leveringsproblemen zo snel mogelijk op te lossen.

5.5 Contactgegevens

Voor vragen of hulp met betrekking tot de levering kunt u contact opnemen met onze klantenservice op het volgende adres door te klikken op "contact" in het footermenu van onze website.